Obserwatorzy

Lista prezentów

Hej ;) Dzisiaj jest już pierwszy grudnia! :D Wczoraj byłam w sklepie i kupiłam kalendarz adwentowy. Mmm... jak ja uwielbiam czekoladę. Jest pyszna ;) Ostatnio coraz częściej myślę o świętach, niemalże codziennie :P
Też zbliżają się moje urodziny :) Są dwunastego grudnia. Dodam zdjęcia tego co bym chciała dostać.

1. Mp5




2. Taką koszulkę *.*




3. I jeszcze taką ^_^


 
 
4. Aparat fotograficzny ;)
 
 

5. Książka "Ognisty tron"



No to tyle ;) Oczywiście chciałabym dostać jeszcze więcej rzeczy, ale nie będę ich tu wszystkich dawać :) A Wy co chcecie dostać? Piszcie w komentarzach!

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prezenty :)
    Zapiszę sobie Twoje urodziny i złożę życzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... ja sama nie wiem co bym chciała... bardziej lubię te niespodzianki kiedy wyciągam prezenty spod choinki ^^
    A Twoja lista bardzo fajna... :)
    Postaram się nie zapomnieć o urodzinach ;D

    A tak po za tym to bardzo fajny blog, podoba mi się ;3
    obserwuję ;D

    http://anasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mam ogromną prośbę abyś weszła na mój blog i przeczytała KONIECZNIE 9 notkę i odpowiedziała na zawarte tam pytanie.
    http://w-kolysce-fantazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowałaś mnie abym i ja zrobiła taki post dotyczący moich wymarzonych prezentów. Proszę, napisz mi w moim ostatnim poście czy nie masz nic przeciwko. Nie chcę od Ciebie ściągać pomysłu.. ;)


    Pozdrawiam
    trwaj-chwilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń