Obserwatorzy

Top 10 Muzyka


No i nareszcie jest! 10 najlepszych piosenek, które mogłabym słuchać bez przerwy :D Przyznam że nie było łatwo ich wybrać i wiele razy je zmieniałam, ale w końcu się udało! Oto oficjalna lista (w niektórych też będzie napisane dlaczego je lubię):

1. Michael Jackson – Man in the mirror

 

Kocham tą piosenkę za jej przesłanie. Mówi o tym że należy pomagać innym ludziom. Uważam że powinna być hymnem ludzkości. W teledysku pojawia się wiele znanych osób m. in. Lech Wałęsa, Matka Teresa, Mahatma Gandhi i wiele innych.


 
 
 
 
 
 
2. Queen – The Miracle

 

Tą piosenkę kocham za jej brzmienie, pięknie solówki i oczywiście wspaniały głos Freddiego. W teledysku są chłopcy którzy udają wszystkich członków Queena. Prawdziwi  członkowie  pojawiają się dopiero pod koniec.
 

 
  




3. Aerosmith – Crazy.

 

Tą piosenkę kocham też za jej brzmienie. W teledysku są dwie dziewczyny, które zrywają się z lekcji i robią różne szalone rzeczy.


 

 
 
4. Guns n roses – november rain.

 

Ta piosenka ma wszystko: idealny wokal, przepiękne solówki i ciekawy teledysk. Kocham ją, mimo że jest trochę smutna. Szczególnie lubię ją słuchać gdy jest mi smutno.


 

 

 5. Queen – I want to break free
 

Piosenka jest wspaniała, ale ma też bardzo śmieszny teledysk: wszyscy przebrali się za kobiety. Jak po raz pierwszy zobaczyłam ten teledysk śmiałam się z pół godziny xD




 

6. Michael Jackson – Thriller

 

Wspaniała do tańczenia i na Halloween :) Ma wspaniały teledysk. Według mnie to jeden z najlepszych teledysków wszech czasów. Jak go po raz pierwszy zobaczyłam (miałam wtedy chyba siedem lat), to mnie wystraszył. A teraz mnie śmieszy. W teledysku Michael idzie razem ze swoją dziewczyną nocą i przechodzą obok cmentarza. Nagle z grobów zaczynają wychodzić zombie i ich otaczają. I potem razem tańczą.



 

 


7. Green day – American idiot

 

Tą piosenkę poznałam niedawno i od razu mi się spodobała. Jest o Ameryce.


 




8.Guns n roses – Sweet child o mine

 


Wspaniała piosenka :) Nic dodać, nic ująć.



 

 

 
9. Metallica – Whiskey in the jar

 

Tą pokazał mi mój tata. Od razu mi się spodobała. Lubię też inne piosenki Metallici (turn the page, nothing else matters), ale tą najbardziej.



 

 

 
10. Queen – Bohemian rhapsody

 

Kiedyś nie lubiłam tej piosenki. Wydawała mi się dziwna. Ale teraz bardzo ją lubię i słucham jej codziennie. Ma w sobie coś niezwykłego. Jest unikalna. Niepowtarzalna.



 

 

 

No to tyle :) Już wiecie jakie piosenki najbardziej lubię. Oczywiście lubię ich znacznie więcej. Tak myślę żeby kiedyś zrobić jeszcze top 20. A Wy co o tym myślicie? Jaki jeszcze rzeczy powinnam dodać?

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna lista ^^
    Trochę nie moje klimaty, ale podoba mi się ;3

    http://cytruska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń