Obserwatorzy

I am happy


Jak widzicie powyżej jestem bardzo happy :D A dlaczego? Po pierwsze dzisiaj jest piątek, i po drugie… jutro idę do kina na Zmierzch Przed Świtem część 2!!! :D Nie mogę się doczekać! Poprzednia część skończyła się w momencie gdy Bella otworzyła oczy i były całe czerwone, bo przemieniła się w wampirzyce. Bardzo mi się te oczy podobały ^_^  Idę razem z przyjaciółką. A po filmie pójdziemy jeszcze do McDonaldsa :) To będzie wspaniały dzień ;) Czy ktoś z Was też idzie do kina, lub był już na tym filmie? Piszcie w komentarzach! A teraz dodam kilka zdjęć z filmu i zwiastun :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 komentarzy:

  1. fajny blog ;D film jest świetny, a momę bitwy jes suuper, izn. będziesz wiedziała o co mi chodi jak obejrzysz film ;D
    obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz ładnego bloga :)
    Na filmie byłam i bardzo mi się podobał !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. hej dzięki za zaobserwowanie i skomentowanie mojego bloga. odwdzięczam się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Film podobno świetny, sama mam zamiar się wybrać. Dziękuję za to, że dodałaś się do obserwatorów na moim blogu, a teraz się odwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń